دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)

سلام و سلام

100تا سلام

چطورید عزیزان دلم؟

می دونم که همتون شاد شاد هستین!

از این هم بهتر نمی شین!!!!

نگو نه که دلم می شکنه! کسی که دوستش دیوووونه جونم باشه باید از خوشی پر دربیاره بره آسمون!

تازه فردا عیـــــــــــــــــــــــد هستش دلیلی نداره نخندی!

عیدتون مبارک!!!!

من امشب آرزو می کنم هر روزتون عید باشه و پر از شادی و انرژی.

خنده حق ماست ، پس بخندید.

من عادت دارم که وقتی شروع می کنم خودم رو معرفی می کنم.

محمد :-) هستم.

این علامت همیشگی منه! آخر هر چی این بود یعنی مربوط به منه. گفته باشم که استفاده از این علامت به هر نحو پی گرد قانونی دارد!!!!

هاهاها...

شوخی کردم ، آخه من یه طنز پردازم و همیشه سعی می کنم آدم ها رو شاد کنم.

 

هم کار می کنم هم دانشگاه می رم و هم...

اووووووه سرم خیلی شلوغه.

ولی من عاشقم

عاشق وبلاگ نویسی.

برای همینه که می نویسم. تازه خیلی هم طولانی می نویسم!

نوشتن توی وبلاگی که فقط خودت نویسنده اش هستی هم سخته و هم یه کم خسته کننده.

من تنهایی رو دوست ندارم برای همین هم با دیوووووونه جونم می نویسم.

من یه خواهش دارم...

لطفا برید و توی خبر نامه عضو شوید.

چون خیلی سخته که ما بخواهیم هر بار به وبلاگ همه شما بیاییم و خبرتون کنیم.

ولی اگه ثبت نام نکردید خواهشا از من یکی توقع زیاد نداشته باشید.

من فقط به اونایی سر می زنم که مطالب ما رو می خونن و در موردشون نظر می دن نه همه!

چیه چرا اینجوری نگاهم می کنی؟

تو رو نمی گم که! تو که خیلی گلی! همیشه با مرامی و صفا داری! دمت گرم.

فقط خبر نامه رو فراموش نکنید!

راستی چند تا خبر خوب...

پسر دیووونه سر به راه شد

یه وبلاگ ساخته و داره تلاش می کنه که موفق باشه ، ولی نه با اسم پسر دیوووونه.

شاهین هم با پسر دیووووونه آشتی کرد!

آخه من ازشون تقاضا کردم و حرف منو زمین ننداختن.

دیووووونه جونم هم از همیشه شاد تر و بهتره!

به من گفت که تا به حال انقدر احساس خوب رو یکجا تجربه نکرده بوده!

خودم هم که هیچ وقت از چیزی ناراحت نمی شم و همیشه :-) دارم.

شما هم که اولش گفتید خیلی خوشحالید و قرار به من عیدی بدید!

دیگه چی از این بهتر؟

خدارو شکر

یه لبخند عیدی من به شما      :-)

عید شما مبارک

محمد :-)



نظرات شما عزیزان:

esmael
ساعت20:18---30 آبان 1390
انباردان زادگاهمه خودمم هم تهرانم
پاسخ:اوکی،افتاااااااد،اخه تاحالا نشنیده بودم:D:D:Dمرسی که گفتی


mahdieh
ساعت17:12---27 آبان 1390
سلام منو بانام خانواده خوب بلینک لطفاپاسخ:هااااااااااا؟؟؟عجباااااااااااااااااااااااااااااااااااااا،بازدیدکننده هم بازدیدکننده های قدیم/:)

مهسا
ساعت1:14---27 آبان 1390
سلام عزیزم
یه بار عکس پسرم وگذاشتم ولی نشون نداد
این بار حتما میزارم
اسمش آرشامه
راستی پسرم عاشق آهنگ وبلاگته


hamed
ساعت23:13---26 آبان 1390
ما آمدیم شما نبودید. شب بخیر

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت21:06---26 آبان 1390
سیلام بروبچ
واااااااااااااااااای
امروز روز پرکاری بود واسه من
من الان خیلی خستم
همینجوری دارم وا میرم دیگه کم کممن که همیشه نصف شب میخوابیدم الان دارم میمیرم از خواب
شبتون بخیر عزیزان من


mohammad
ساعت16:59---26 آبان 1390
_____*#######*


___*##########*


__*##############


__################


_##################_________*######


__##################_____*##########


__##################___*#############


___#################*_###############


____#################################


______###########آپ کردم ###############


_______#############################


________###########################


___________*#####################


____________*##################


_____________*###############


_______________#############


________________##########


________________*#######*


_________________######


__________________####


__________________###


چشم به راهم_ _***__*_****
پاسخ:چشـــــــــــــــــــــــــــــــم،الان میام:D


مهران
ساعت16:09---26 آبان 1390
سلام


ممنون که بهم سر زدی


قشنگ بود


مرسی
پاسخ دخی دیووووونه:چی قشنگ بود داش مهران؟؟؟/:)


mohammad
ساعت14:27---26 آبان 1390
salam ghaleb ghashangi ast







radife
پاسخ دخی دیوووووونه:خوشم میاد واسه همه چیز میگی ردیفه:Dاره همه میگن خوشمله:)


cholman khan
ساعت10:28---26 آبان 1390
تاکسی خطی بود!بمون با یه تاکسی برو!پاسخ:إإإإإإ،واقعا؟؟؟؟؟پس حالا که اینطور شد خودت باید منو برسونی:P

lovelorn
ساعت8:39---26 آبان 1390
گاهی خیال میکنم روی دست خدا مانده ام ...!
خسته اش کرده ام ...!
خودش هم نمی داند با من چه کند

ممنون از حضورت
آپــــــــــــــــــم و منتظر حضور دوباره شما

عزیزم دوست دارم


بچه مثبت
ساعت22:59---25 آبان 1390
سلام قالب جدید مبارکپاسخ دخی دیوووونه:داش مثبت جون،اره عاشق دکی شریعتیم اما منظورم از کش رفتن واسه وب نبود میخواستم واسه خودم داشته باشم:Dمیسییییییییییییی

دهکده غمها
ساعت19:47---25 آبان 1390
هنـوز وقتـے آسمـان ِ دلمـــ ابـریست ... لمس ِ سبـك ِ دستـان ِ مهربـانت را روے موهـایمـــ حس مـےكنمـــ ... تــو هنـوز بـا تمـام نبـودنت ... تنهـا پنـاهگاه مـن از این آدمهـایــے ... !


سلام گلم

بهم سر بزن خوشحال میشم

وبلاگت عالیه


سرخوش
ساعت18:26---25 آبان 1390
سلام گلم
این چندمین باره که دارم واست نظر میذارم ولی این لوکس بلاگ قاطی داره خودت که میدونی بعضی وقت ها نمیشه نظر گذاشت.......
خوب بگذریم...........
واقعا بهت تبریک میگم همکار خوبی پیدا کردی
قالب وبتم خیلی خوب شده.......آخیش دلم واشد............اون قبلی خیلی دلگیر بود
به آقا محمد (همون داش ممل شما)تبریک میگم


cholman khan
ساعت17:30---25 آبان 1390
آپ جنوبی دربست 2تومن!بپر بالا خانومی!(آپیدم!)

امیر حسین
ساعت16:29---25 آبان 1390
سلام به اجی وداداشه گلم خوبین؟
من ازتون دلخورم کو پارتی کو اون تدارکاتی که تهیه کرده بودین بابا من دو روز بود که هیچی نخوردم واسه مهمونی شما
کلی تمرینه رقص و سوت و دس زدن


مرضیه
ساعت15:31---25 آبان 1390
داش ممل و آجی دیوونه
اول سلام دوم به این لحظه های آرام بگید
دیگه عکس این دخمله رو نزاره

بابا چند بار بگم این دخمله منم من
ای خدااااااااااااااااااااااااا
هویتم و اینا دزدیدن


من مامانم و می خوام


لحظه های آرام
ساعت13:54---25 آبان 1390
سلام آجـــــــــــــــی جونم خوبی؟مرسی عسیسمآجی اون نقاشی رو واسه تو کشیدم
باشه حتما قالبمو عوض می کنم


مصطفی
ساعت9:15---25 آبان 1390
سلام
عید تو هم مبارک عزیزم
من دیر به دیر میام نت توروخدا منو ببخش
اون عکسایی که دوستم گرفته بود توی بافت قدیم شهرمون گرفته بود ... به دل نگیر از فیگورایی که گرفته بود... یادش میدم چطوری فیگور بگیره
کاری باری نداری؟
پس بای تا های


مرضیه
ساعت23:38---24 آبان 1390
ههههههه ههههه
جوووووون
چه قالب بانمکی
قالبتون روح آدم و شاد میکنه


مرضیه
ساعت22:00---24 آبان 1390
آخخخ آجی قربونتتتتتتت
داش ممل برو کنار بیا آجی بغلمجوووون م به این خواهر
بیا این گله رو هم بده به داش ممل دلش نکنه
هههه ههههه هههه
شوخی کردم
آجی یکیش موند بیا
ماااچچچچچچچچچچ


sepideh
ساعت21:19---24 آبان 1390
سلام.بدو بیاااااااااااااااا که آپممممممممم
پاسخ دخمل دیوووونه:اومدمممممممممممممممممممممم فدااااااااااااااااااات:*


مرضیه
ساعت20:51---24 آبان 1390
سلام آجی
هیچی چرا جدیدا دیر میای پیشم؟؟
چرا دیگه من و دوست نداری؟؟
چرا آجیت و میزنی؟؟
چرا با آجیت بدی؟؟
چرا چرا.....؟؟؟

ههه هههه هههه

شوخی کردممممممم آجیه گلم

امروز دیروز فردا ما همیشه آشتیم مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


مهسا
ساعت17:24---24 آبان 1390
سلام خوبید؟
اینجا چه خبر عزیزم؟
چرا هر روز یه نفر میاد یه نفر میره؟
وبلاگت قشنگتر از قبله
ورود آقا محمدم تبریک میگم


مرضیه
ساعت17:13---24 آبان 1390

آجی من دیگه باهات قهرم
خدافظ
مرضیه دیگه رفت


cholma khan
ساعت17:12---24 آبان 1390
eydetoon mobarak!man ham az crazy boy khosham nayoomad!ama alan khoob shod!dokhtar divoone hast!?man alan hale khabar nadaram badan

رویا
ساعت16:18---24 آبان 1390
سلام

عیدتون مبارک پاسخ دخمل دیوووووونه:سهلام،میسی اومدی رویا جووووون،عید تو هم مبارک،بیا بوس:*


sepideh
ساعت15:11---24 آبان 1390
آره خب .اگه جنگ میشد منم بودماااااااا.حیف شد...... کمکتون میکردم.گرز و کلاه خود و شمشیرم رو هم آماده کرده بودم.حییییفففففف

بچه مثبت
ساعت23:23---23 آبان 1390
سلام عید همه مبارک
در مورد خبرنامه محمد جون شرمنده اگه عضو هم بشم سالی دو سه دفعه بیشتر ایملم رو چکش نمی کنم ......
ولی وب خودم و دیوووونه خونه رو هر وقت وصل میشم اینترنت


hamed
ساعت22:21---23 آبان 1390
خب من بچه شیرازم دیگه............

مرضیه جووووووووون
ساعت22:02---23 آبان 1390
سلاممممممپاسخ:باشه بزار وبلاگش کامل بشه اونوقت با گل و شیرینی می ریم سراغش :-)

sepideh
ساعت21:27---23 آبان 1390
سلام. عید شماهم مبارک. خوبه اینجا دوباره صلح برپا شد .پاسخ:-) پ نه پ می خواستی جنگ بر پا شه هم دیگه رو بکوشیم؟ :-)

مرضیه
ساعت21:08---23 آبان 1390
بچه ها این پسره کیه ؟؟



من که نمیشناسمش تو کی هستی؟؟؟

هه شوخی کردم آخه داش ممل معرفی دیگه واس چی ما که میشناسیمت



راستییییییییی



از دست هردوتون دل خورماپاسخ: شما که نزدیکی! میام پشت بوم داد می زنم: آپی آپ... بدو بدو که آپ کردم! آی خونه دار و بچه دار زنبیل و بر دار و بیار!
:-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:, ] [ 19:32 ] [ :-) ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 517
بازدید کل : 209101
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران